Elsevier houdt jaarlijks een enquête over de kwaliteit van onderwijs op de Nederlandse universiteiten. Het onderzoek bestaat uit een beoordeling door studenten en een beoordeling door hoofddocenten en hoogleraren. Onze universitaire opleidingen worden goed beoordeeld. In alle gevallen ligt het percentage studenten dat de opleiding of het programma aanraadt aan anderen hoger dan het landelijk gemiddelde. Dit geldt ook voor het percentage zeer tevreden studenten.
In de Keuzegids Masters 2017 heeft onze opleiding Klinische Gezondheidswetenschappen het predicaat top-opleiding gekregen.
OPLEIDING IN KEUZE-
GIDS MASTERS 2017
Prof. Olle ten Cate, hoogleraar Medische Onderwijskunde en directeur Expertisecentrum voor Onderwijs en Opleiding, ontving de John P. Hubbard Award 2017 van de National Board of Medical Examiners in Philadelphia, de Verenigde Staten.
NATIONALE AWARD
VOOR ONDERWIJS-
INNOVATIE
Marc van Mil, onderwijsinnovator bij de opleiding Biomedische Wetenschappen, is door het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) verkozen tot de Docent van het Jaar 2017 voor het hoger onderwijs gewonnen.
VAN HET JAAR 2017
Naast zorg en onderzoek, is onderwijs één van onze drie kerntaken. We geven onderwijs en daarnaast verzorgen we ook de inrichting, organisatie, coördinatie en evaluatie van verschillende soorten onderwijs. Bovendien doen we wetenschappelijk onderzoek op onderwijskundig gebied.
In 2017 hebben we interprofessioneel leren in een aantal onderwijsonderdelen in…
in curriculum Geneeskunde
In de Keuzegids Masters 2017 heeft onze opleiding Klinische Gezondheidswetenschappen het predicaat top-opleiding gekregen.
TOPOPLEIDING
IN KEUZEGIDS
MASTERS 2017
Prof. Olle ten Cate, hoogleraar Medische Onderwijskunde en directeur Expertisecentrum voor Onderwijs en Opleiding, ontving de John P. Hubbard Award 2017 van de National Board of Medical Examiners in Philadelphia, de Verenigde Staten.
EN INTER-
NATIONALE
AWARD VOOR
ONDERWIJS-
INNOVATIE
Elsevier houdt jaarlijks een enquête over de kwaliteit van onderwijs op de Nederlandse universiteiten. Het onderzoek bestaat uit een beoordeling door studenten en een beoordeling door hoofddocenten en hoogleraren. Onze universitaire opleidingen worden goed beoordeeld. In alle gevallen ligt het percentage studenten dat de opleiding of het programma aanraadt aan anderen hoger dan het landelijk gemiddelde. Dit geldt ook voor het percentage zeer tevreden studenten.
Marc van Mil, onderwijsinnovator bij de opleiding Biomedische Wetenschappen, is door het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) verkozen tot de Docent van het Jaar 2017 voor het hoger onderwijs gewonnen.
DOCENT VAN
HET JAAR
2017
In 2017 hebben we interprofessioneel leren in een aantal onderwijsonderdelen in…
in curriculum Geneeskunde
Naast zorg en onderzoek, is onderwijs één van onze drie kerntaken. We geven onderwijs en daarnaast verzorgen we ook de inrichting, organisatie, coördinatie en evaluatie van verschillende soorten onderwijs. Bovendien doen we wetenschappelijk onderzoek op onderwijskundig gebied.
wijs